söndag

kl är halv 1, det är 29 grader varmt ute och jag ligger här inne och känner mig dåsig. huvudet och magen. ska försöka få i mig lite frukost... det får bli stranden senare. just nu har jag ingen ork.

igår ikväll åt vi middag i Elies. Min kompis Camilla och henns vän Malin åt också med oss. så himla roligt att se henne igen... ett helt år har gått sedan vi var tillsammans här på kalymnos o kos. vilken crazy sommar det var! pratade massa gamla minnen och skrattade. efter middagen gick vi och letade efter ett poolparty,men vi gick fel och när vi äntligen hittade det så kändes de mer som om alla satt ner och var städade än att de dansade vilt runt poolen, så vi gick snabbt därifrån och gick till cantina istället. där var det inte så värst mycket folk så efter en öl gick vi vidare till domus. fullsmockat. hittade på tina och hennes vänner runt ett bord och slog oss ner. det är alltid kul att titta på folk. speciellt fulla-folk. eftersom taxis är utdöda här nere (funderar starkt på om jag ska agera svarttaxi och tjäna en slant om kvällarna) så kom en grek vid namn jannis och hämtade upp tjejerna, jag gick hem i mina 15cm klackar. la mig i sängen och somnade efter 5 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0