lördagen

tog en lååång skön sovmorgon. gick upp 11.30. mompen hade dukat fram massa frukost som vi åt på trappan i solen. så som jag alltid brukade göra när jag var liten. det var så fridfullt att sitta där, höra fåglarna och kolla på korna och kalvarna i som gick i hagen alldeles intill.

efter frukosten promenerade jag o kim ner till vattnet, mötte upp Helen, Gunnar, Adrian och Lucas. Badade solade, fikade. och bara umgicks. sen kom mormor och Hans, då blev det ännu mer fika. haha... man blir aldrig hungrig när mormor är med.

sen åkte jag, kim, lucas o adde och spelade minigolf. jag vill inte gå in på detaljer på vem som vann, men jag skyller på dåliga banor!!!! ;)

på kvällningen hade mormor gjort en god middag. köttgryta med färskpotatis, inlagd gurka och lingonsylt. så gott och som jag hade längtat! efterrätt rabarberpaj i kvällssolen.
vi sa hej då och kl 20 var vi påväg hem till tälje igen. kom hem kl 23 och då stupade vi i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0