kalymnos

igårkväll åkte jonas, nina,lucas o tilde hem till sverige. känns som de har varit på Kaly mycket längre än 2veckor! men det är säkert bara för att det känns som det var flera veckor sedan jag själv var där! så nu är mamma, pappa o wilmis ensamma igen. men de fixar och donar för på torsdag kommer min syster och hennes kompis ner.

här är bilder från Agios Stavros, en kyrka som ligger uppe på berget vid kantounistranden. de gick upp en morgon och åt frukost där. ska försöka få med mig kim en morgon dit upp (när han kommer till mig i början av augusti), men jag antar att det är lättare sagt än gjort...






tillhöger på bilden ser ni kyrkan, ganska så högt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0