jävla taxi

här sitter jag och svär över att taxibilarna inte går, så läser man om oslo. jag skäms.
fy fan.


idag var jag på stranden till kl 18. det var fett skönt. camilla o malin var också med. spöade theo som vanligt i tavli. han är jävligt förbannad på mig nu.
snart är det middag, mamma gör världens goaste fläskfilé med hasselbacks.
ikväll blir det film kväll, måste vara pigg till imorgon. då drar tsappos familjen + jag,maria, theo, effie, jocke, linda, robin, adam, maja, gurra o hannes ut med mopparna och hyrbilarna. vi ska bada. chilla på exotic ambelli och bara ha det bra.
sen på kvällen kommer ÄNTLIGEN cecilia hit! ska möta henne i hamnen, och sen blir det middag på pizzaporto och bowling =)

hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0