22 juli

hej. freeeeedag!!!
idag tog jag o maria en redig sovmorgon. gick upp halv 11. käkade frukost och snackade om gårdagen på domus. jag fick nog kl 02 och gick hem. övriga blev kvar. nu är vi ett ganska stort gäng när Hannes, Gustaf, Robin och Maja också har anslutit sig till ön. Ajaaa... när jag hade gått började det spåra lite lätt. de hela slutade med nattbad. eller morgonbad kan vi kalla det när det sker 05.00. 
efter frukosten gick vi ner till kantouni och mötte mamma å pappa. ja la mig i skuggan med en bok. fasen va varmt det har varit idag...och varmare ska det bli.
efter ett tag somnade jag där under trädet, vaknade när solen började steka på mina ben. tog en simtur och bara kände: DET HÄR ÄR FAN LIVET. typ.
sen gick vi upp till poolbaren å sa hej där Theo, Hannes, Robin, Gustaf, Adam, Maja, Linda, Efiie och Jocke  spelade dart och backgammon.
stannade inte så länge, eftersom både jag o maria var ganska sugna på tomatsoppa. så vi gick hem vid 16 och värmde på keldas klassiska tomatsoppa. GOTT!
sen la vi oss i mitt rum och kollade på en film.

eftersom det fortfarande är taxistrejk och inte kommer någon vart vet jag inte hur kvällen ser ut.
vi får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0