yoooooohooo

vet ni vad? egentligen borde jag ligga och sova för länge sedan, men jag hamnade både här och där ikväll. men nu...JA NU GOTT FOLK är jag hemma hos moi igen.

veckan har gått snabbt, wilma har varit hos dagmatte om dagarnaoch jag har varit på jobbet.
i onsdags (dagen före trettondagen) va jag med becky och annie. det spårade. eller jag spårade...som fan. det hela slutade med en blöt hemfärd till täppis. poliser, snökast, med blöt becka och en emelie som vägrade bli obakis. det var sjukt, jag vaknade halv 4 och var tvungen att se mig själv i speglen för att förstå att det verkligen var jag som var uppe. jag kände mig som en annan person. aja, skitsamma. jag blev sjuk på kuppen. spräng-huve som in i bomben...och halsen ska vi inte ens snacka om.
kom senare till jobbet på tors, åkte hem tidigare gjorde jag också... det kändes som jag snorade på kunderna.

idag då!!! jooo lördag. kom hem rätt hyffsat från jobbet....vid 16.30... försökte parkera, men fastnade vid en snövall. folk glodde, jag svettades, men va fan. jag förstår inte. ska inte en stor bil vara BRA nu när det är snökaos? tydligen inte...
sen tog jag ett långt skönt bad, lyssnade på dirty dancing låtar, drack cider, la facemask och bara koppla av tills rubbe kom hem med suryoye mat. så jäkla gott... jag åt tills jag...dog.
sen kom becka. vi rullade hår, dracck rödvin, smink, tjabb, allt..j.t. must die, sen FLAMMAN. minglade som tusan...hem vid 2. hittade 2 grannar på vägen hem. blev kvar med dem vid porten till 4! snackade om allt mellan himmel och jord.



nu sova.
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0