problemas?

ok. egentligen är detta inte ett problem. det är jag som är problemet. jag vågar inte trycka på betala knappen. då kommer massa pengar dras från min konto. jag vet, förr eller senare måste ju pengarna gå till fritidsresor, men jag hatar att godkänna köpet. alla tusenlappar försvinner på ett klick.
funderar på att boka 2 nätter i bangkok innan hua hin. pratade med cecilia idag, hon föreslog att vi kunde vara i bangkok samtidigt istället eftersom hon är där titt som tätt. då kan hon guida mig till alla bra ställen.

näääeee jag ska boka denna vecka. annars kanske resan tar slut på fritte, och det är ju dem jag vill åka med. apollo i första hand, men tyvärr finns inga resor kvar i feb. o jag vill inte vänta till 3 mars.

jaaahaappp... måndag idag. jag hade stora problem att ta mig upp ur sängen i morse, men tillslut gick det. jag åt en snabb frulle och åkte och lämnade wilma hos dagmatte. sen blev det ekonomiljus och narva. kom till jobbet 10.30...eller så. stängde dec.pärmarna. ska åka och lämna dem till Eva imorgon som sköter våran bokföring. vad gjorde jag mer?  beställde lite grejer, utskick nr 1 började gälla idag så vi satt upp kampanjlappar och sånt kuuuuuuul. oooh... sen blev det inte så mycket mer. jag skyndade mig hem, jag har fortrfarande hela huvudet fullt med snor (förlåt cilla) jag kan knappt andas på nätterna. så jäääkla jobbigt. min speciella nässpray från grekland funkar inte ens. hmm...
väl hemma så sjönk jag ner i soffan, kollade på film. sen färgade jag utväxten.

nu sova godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0