iiiiii vaaa gott

hallå ja.
det är tisdag (känns som fredag) vet inte varför, det känns bara bra. i hela kroppen och knoppen.
efter jobbet åkte jag o becky till videorullen och hyrde film. eller vi kom inte överens så vi stod där inne i säkert 20 min och bråkade om vilken vi skulle ta. men till sist blev det skräckisen dårhuset. eller okej, den hette bårhuset.
vi åkte även och köpte nygjord kladdkaka, gb-gräddglass, chips, dipp och zero. en riktig moffa kväll. tjocksmockkväll. fy fan va gott det var. det var jättelänge sedan jag smällde i mig så mycket på en och samma kväll.
ja, men vi åt, skrattade, kollade på filmen...som var helt jäkla awesome (fast den inte var på spanish) hahah nä men den var bara så jäkla vidrig. rebecca upplyste även mig med att man typ har 13 m tarmar i sig.

nu till en helt annan grej, jag ska åka till thailand. snart. den 14 feb tar jag mitt pick och pack och drar till hua hin och besöker cilla.
tar en flygstol till bangkok...2 veckor blir jag där. vet ni vad jag ska göra? bara vila och leva.
OOOOOCh min kära syster följer med. kan inte bli mycket bättre än så. vi har samma humor. vi är på PÅ de mesta.


jag o lucas thai 08


jag o syrran grekland 09



åh shhhit, nu vill jag bara att januari ska flyyyyyga fram!

nu ska jag o wilma gå ut och nosa lite. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0