28

hallå där. jag pallade inte att blogga igår. jag var...ja vad säger man? jag var mer död än levanade. men ack så kul jag hade. som alltid med min vapendragare.

idag har jag jobbat som vanligt. walle från aneta var förbi. fixade lite med beställningar. efter jobbet åkte jag o bankade pengar, hämtade wilma o sen begav vi oss till sthlm hem till mompen. hon bjöd på en såndär mormor middag som jag alltid längtar efter så¨mycket. efterrätt blev det glass och blåbärssemlor. vi snackade om allt möjligt. mest om den gamla goda tiden. vi kollade igenom album efter album. skrattade åt jonas, maria och mamma... hur de var på den tiden. morsan hade t.om peruk a la beyonce i austin powers filmerna. hahha blont yrväder med 2 småungar.
wilma ska nämligen bo hos mormor några dagar, för jag ska åka iväg på möte i morgon och kommer hem igen på torsdag.

pratade med cilla idag också. mest om full moon partyt på koh phangan den 19 feb. som vi ska gå på. SÅKLART kan ju inte missa det! årets fest. eller iaf månadens. ;)
bara 28 dagar kvar nu!!!



vill ha sol och värme nuuu, är så jädrans trött på slask och mörker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0