26

hej kära blogg. jag befinner mig nu på hotell Jazz i borås. delar dubbelrum med svägerskan nina.
igår efter jobbet började vi vår resa, skulle egentligen slagga i jönköping (as usual) men det var helt fulltbokat på hotellt, och alla andra runt omkring pga av mässa. så tji fick vi, och åkte vidare till borås och egentligen var det också fullt, men de fixade till sig så vi fick 2 nätter här. så vi kom hit vid midnatt. köpte med oss mcdonalds och låg i sängen o kollade på 2½ men.
skönt att vi fick lite sovmorgon iaf.
idag då, mötet började 09.30 i viared. vi gick igenom mycket av 2010.s siffror. lev, inköp, ljusexperten, m.m. sedan blev det lunch och massa snack om mässan bla.
på eftermiddagen var lumine där och pratade lågenergi, LED och lite annat. så himlans svårt det där med led. finns ju hur mycket som helst!!! hur ska man kunna sälja när man själv bara fattar hälften?! jaja... med tiden så lär man väl sig!
mötet avslutades kl 16.30. jag o nina åkte snabbt tillbaka till borås och tog en shopping runda. jag handlade bara nödvändiga prylar eftersom jag snart ska spendera mina pengar i bangkok.
sen gick vi till en chokladaffär och gick loss. fy faaaaaan va gott. jag köpte hallon panacotta, seasalt praliner, jordgubbs champagne och coccos med vit choklad.
nu är vi tillbaka på rummet. ska duscha och göra oss fina inför kvällen, kl 20 ska vi gå till en mysig restaurang och äta middag allesammans. jag är lite orolig att alla barer ligger mitt emot hotellt. kan sluta illa.... NEJ SKÄRP DIG EMELIE, IMORGONBITTI ÄR DET MÖTE IGEN!
hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0