25

äntligen hemma. så jäkla slut i kropp och knopp. det blev inte så sent igår...iaf inte för mig. vissa kom i säng 03.30. men jag var duktig, jag somnade som en stock vid halv 2. visst, det var lite trögt att ta sig upp halv 8, rödvinet satt som en härlig dimma i huvet. men det gick.... lite hotellfrukost och så mådde jag prima.
 
vi åt på en jättemysig spanskrestaurang igår som heter La Copita. det blev tapas till förrätt, chiliräkor, musslor, kött, ostar, dadlar o vitlöksbröd. jag har aldrig varit ett stort fan av musslor, men de här var faktiskt över förväntan, tror att de var marinerade så det inte smakade så mycket mussla hehe..varmrätten var oxfilé med grönpepparsås och potatisgratäng. till de blev det många flaskor argentinskt rött vin. passade perfek. efterrätt vaniljglass med varm hjortronsås. o såklart baileys
  
dagens möte handlade om marknadsföring och JUL (jaaaa jul...kul)
efter mötet körde vi förbi PRlys och hämtade skärmar. så vi kom iväg ganska tidigt. nina körde, jag somnade första halvtimman. jag var hemma på täppgatan kl 21. hoppade in i duschen, packade upp mina väskor och la mig i sängen och kollade på handboll. perfekt avslutning med VINST.
jag längtar efter en ledig dag, tvätthögen växer, dammet dammar och kylskåpet är tomt. jag hinner inte ett skit. ska försöka ta igen lite i helgen. styra upp de här. jag har också kommit på att jag ska börja titta på GLEE igen. så jag ska beställa hem säsong 1 och börja om från början.

nu måste jag sova, imorgon blir det jobb igen ska till mompen i sthlm och hämta wilma efter jobbet också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0