24

gokväll, nu ska jag snart gå och lägga mig. det har varit fullt ös hela dagen. 
lucky me, när jag kom hem efter jobbet var lägenheten städad, middagen stod klar och vinet var upphällt. det blev t.o.m efterrätt.

vad jag har gjort idag:
08 frukost
09.15 ekonomiljus. hämtade ljuskälllor
09.30 hämtade lampor jag hade glömt i lägenheten
11.00 etuna
11.05 Agneta från Hallbergsskärmar kom, beställde nya skärmar
12.30 Peter från Markslöjd, gick igom beställningar, kampanjer m.m.
15.15 åkte till sushi och hämtade mat
15.30 åkte till john H och köpte nödvändigheter
15.45 smaskade i mig sushin
18-19 skyltade entren
20.00 HEMMA

det blev lets dance och avslutade kvällen med en av mina favofilmer Iron man ;) mina minnen flyger bort till kreta och cecilia när jag ser den. aaaaahhhh! vilken sommar!

sådär ja! klart slut för ikväll! natti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0