23

hallå ja.

äntligen löööördag! ääääntligen.

jag kom precis hem från mormor. jag har hämtat hem wilmis. nu ligger vi i sängen och kollar på handboll. snart kommer middagen som ikväll består av en italiensk pizza från la cantina. massa ruccola, parmaskinka, mozzarella, körbärstomater och inlagda vitlöksklyftor. finns ingen bättre pizza. visst den kostar ju lika mycket som 2 vanliga pizzor, men e det lördag så är det!

ikväll ska alla grabbar in till estocolmo och fira hillan som fyller 26. jag blir kvar i stan med becky. det blir det vanliga. känns bäst så, vi sysslar bara med sånt vi är bäst på. vilket är täppis, beckys music, ronar och lift till stan.
yesyes, ska dock försöka tacka nej till shotsen ikväll. jag tänkte hitta på lite stuff i morgon nämligen.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0