22

jaaa... det gick ju inte så bra för mig att tacka nej till de där shotsen. jonas beställde in jäger till mig o becky ...och jag kunde liksom inte låta bli och det är ju ohövligt att tacka nej när man blir bjuden.
men det var iaf en jäääävligt crazy night. det är lite typiskt mig och becca att allt ska hända oss. spelar ingen roll... det är vår grej. så jäkla pinsamma, roliga, störda, helt oförväntade händelser...
jag kom i säng 8 på morgonen. ja det säger väl allt.
denna söndag har varit seeeeeg. jag har ätit pizza, kollat på filmen salt, ätiti chips, ätit sushi från minako, druckit upp all saft och kollat på solsidan.

det står en ronar i kylen, becky den tar vi nästa helg?...hahah. Näe nu ska jag ta det lugnt. EN HELG! vi får väl se hur det kommer att gå...

imorgon jobb igen, jag måste sova nu.

godnatt


jag kommer ihåg den här utgången, det var då allt började ;)



Kommentarer
Postat av: Becky

mmm;) det var då det började, efter ett himla roligt år!

2011-01-26 @ 00:56:46
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0