15

underbar söndag.

jag sov till kl 10. sen tog jag en låååånga promenad. njöt av solen och kylan på samma gång. sen tog jag det lugnt resten av dagen. va hemma hos mamma och pappa. vi diskuterade fram och tillbaka om vad vi ska hitta på med jobbet i mars. hmm... svårt, vi har varit i sthlm så många gånger nu, så det känns lite trist.
jag skulle typ vilja åka och leka fångarna på fortet...haha men det tror jag verkligen inte att någon annan vill.
men en kryssning kanske? med spa? det skulle kännas kul...
nu sitter jag o wilma i soffan. vi har kollat på soldsidan. toppenserie det där.
nu blir det lite armhävningar och situps. dusch. säng.
imorgon är det morgonmöte. tjooho, då måste jag gå upp 06.00, det känns tungt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0