14

hello the blogg. 2 jäkla små fjuttveckor kvaaaar. jag blir galen. jag vill vara där nuu... hos sibylla(som pappa sa idag) han blandade liksom ihop silly och bill. kan inte vara lätt :)
jag är alla fall så sjukt taggad över allt som händer nu framöver. inte för att det är mycket att hänga i julgran men när man ser fram emot saker så går tråk-veckorna mycket snabbare. och det är ju det jag strävar efter.

idag bokade vi in våran lilla jobbresa. det ska skoj. mer om de närmare trippen.

imorgon är det en tok-viktig match i scaniarinken. jag ska dit...och alla andra i tälje. kommer bli grym stämning. jag har det på känn... att ssk kommer vinna.

vet ni vetniiiii...på lördag är det mello! jag hade totalt glömt bort det. snacka om vilken bra början på kvällen (okej vissa kanske inte är lika PÅ som jag, syster och sofi är men med lite alkohol i blodet glömmer de snart bort tvn) vi har inte helt bestämt vart vi kommer fira in denna lördag. men vi har några bra alternativ.

så nu ska jag duscha och måla naglarna inte i duschen, men ni fattar. rött kanske?

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0