7 - en vecka... shiiit aaaasså

ooooh jag börjar känna mig nervös. ojoj. vet inte varför...det ska bara bli så skönt att lämna allt...för ett litet tag ;)

jag fick lite panic imorse för jag hade glömt bort att jag skulle gå och ta prov. livmoderhalscancer grejs, men allt gick fint...oroade mig i onödan...igen. skönt att jag hade glömt det på ett sätt, för annars skulle jag ha haft svårt med sömnen.

ikväll hade jag en riktig myskväll med min kära mor och far. åkte tidigare från jobbet, sen upp till heron och kollade på the kings speech. jag är lite konstig men jag gillar sånna filmer som faaan! rakt in i hjärtat, jag känner med honom... aa, sen blev det middag på pizza hut. vi pratade om allt möjligt. det var faktiskt en oväntad och super najs kväll.



nu blir det dusch, one tree hill och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0