6

först och främst. grattis min fina mamma på din 58 års dag. jag älskar dig och allt du gör för mig. och wilma.
efter jobbet så bjöd mamma på middag. till förrätt blev det fyllda avokados (med kräftstjärtar, majo, creme fraish, och ost) gratinerade i ugnen. så jäkla gott! till varmrätt, dragonmarinerad fläskfilé med rösti. broccoli och massa massa sås. efterätt citron och lakritsglass med kladdkaka. jag försökte att hålla igen lite, men det gick inte...allt var så gott!

vad mer? jo jag har fyllt på läpparna, det gör ju ont, men inte lika ont som de 2 första gångerna...jag är van nu. Marianne skulle maila några bilder hon tog på läpparna när de var helt naturliga. kan vara kul att se... jag tycker ju att de går ner till sin verkliga storlek efter några månader, men tydligen blir jag van av att se läpparna varje dag och inte kan avgöra skillnaden.

nu ska jag göra mig redo. imorgon är det mässa. ska hämta becky kl 8.

vi hörs!







vi var 21 och 23. nu är vi 23 och 25. tiden går fort, men vi är och kommer alltid vara bestfriendsforever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0