2 dagar kvar

jepp, är på jobbet nu. går igenom de sista med annonser som ska vara i ekuriren när jag är borta.
jag är trött...sliten. värsta tänkbara starten på dagen igår. vill helst bara glömma...men resten av dagen var bara mysig. låg i sängen i fler timmar, åt pizza från la cantina och hyrde 2 filmer. se get him to the greek. jag flabbade konstant!

annars var mässan toppen. jag hade kul i onsdags med becky och annie. vi fick HUR mycket mat som helst med oss hem.
i torsdags var det fest på wallmans i sthlm. min käre ljusexperten kollega tog hem vinsten som årets ljusa butik. väldigt glad för hans skull!!! jag satt med mina bästa manliga vänner över 30 (som jag brukar säga) vi hade sjukt trevligt och drack skumpa, åt 3 rätters och sen blev det massa dans natten lång. alla var där i hela lampbranchen.
ja... känns lite konstigt att allt är över nu. men det gör inget, efter jobbet ska jag packa... softa. kolla film. ikväll blir det mello med becky. bubbel...flamman. nu är det nära!

egentligen skulle jag ha lagt upp mina verk här, men jag kan inte spara dem eftersom jag inte får använda annonserna i andra medier.

jag säger party on, och om vi inte hörs i morgon så bloggar jag på måndag! ska till arlanda 20.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0