13. hejjjja ssk

jag satt som på nålar de sista 10 min av matchen. jag trodde att frölunda skulle göra 3-3 och att det skulle bli förlängning. men kära ssk bet ihop och kämpade till sig ÄNNU en seger. fullsatt i arenan också... över 6000 pers. riktigt bra stämning och klacken hejade på hela matchen.
fy fan vaaa skönt upp till slutspelsplats! nu ska jag vara glad resten av veckan. inte svårt eftersom jag har bara massa roligt framför mig...men iaf!



imorgon har jag möte med Marie på eskilstuna kuriren, vi ska gå igenom detta års annonseringar m.m. ja... annars blir det säkert som en vanlig onsdag. bio? (måste utnyttja mitt gå för halva priset på bio, för de går ut sista feb)
på torsdag är jag ledig.
på fredag kan det bli roligt på jobbet om allt går som det ska
på lördag ska vi festa i etuna. ska bli kul att träffa alla igen, förferre hos jocke... o sen håpes? nybron? ja det var längesen!
på söndag ska jag vila. en skön vilodag.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0