12

tjobre. klockan är snart 12 och jag ska gå till sängs. ett steg närmare helgen! ett steg närmare mässan och ett steg närmare semester. imorgon är jag ledig. jag ska städa badrummet och bädda rent. sen ska jag till favorit i järna och fixa mina ögonbryn och ögonfransar så jag är finfin i thailand. jag hatar när mina ögonbryn blir bleks, de syns ju för tusan inte. ögonfransarna ska bli kolsvarta, då sipper jag ösa på med masacara...som jag endå bara svettas bort.
jag ska en sväng till stan, kolla efter snygga strumpbyxor till helgen. har sett ett par på lindex som har fångat mitt intresse. men om jag känner mig rätt så kommer jag nog hem med en ny klänning också.

ja... finns inte så mycket mer att säga. jag köpte en ny mobil idag. min gamla kära älskade är fucked up. men jag har inte bytt än... jag byter när det känns rätt.
och så köpte jag ett fint lack från OPI, färgen hot&spicy. i love it.



efter jobbet var jag ute med wilma. därefter la jag mig i soffan, kollade på sveriges mästerkock och sedan transformers på kanal11. eller det kanske heter TV11?

AJA, ska bli skönt att sova ut i morgon. ohhhh ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0