onsdag, 25 dagar kvar.

idag har jag jobbat, sen åkte jag till babyproffsen och hämtade min babybox, blöjhink o passade även på att köpa ett skötbord, nappflaskor, sänghimmel o lite annat. känns som vi har allt och ingenting på samma gång. vetefan vad man behöver till en bebis. egentligen. men det upptäcker man väl med tiden...
när jag kom hem hade Kim lagat middag. lövbiff med klyftpotatis o pepparsås. mycket uppskattat kan jag säga. tack min fina fästman! (hahha, han hatar när jag säger så för att han tycker att det låter som han e typ 50 bast) efter maten drog han iväg o lirade bandy o jag tog en dusch... o.. jaaa nu ligger jag o wilma i sängen o kollar på berg flyttar in.

imorgon är jag ledig, då jäklar ska jag sova...;) sen kommer becca när hon har slutat jobbet. vi ska försöka montera ihop det där skötbordet...och fixa lite med de andra babyprylarna.

godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0