en ledig torsdag

vet ni vad jag har gjort idag? JAG HAR VARIT LEEEEDIG!
börjar gilla det här med varannan dag. känner att jag orkar mycket mer när jag inte jobbar flera dagar i sträck.
idag har jag o wilma varit ute i det fina vädret. det börjar bli kyligt nu och jag kan ju inte knäppa min boomerangjacka då det gäller att ha tempot uppe så jag inte börjar frysa ;)
men idag var det inga problem, solen lyste så...

sen låg vi i sängen o myste. jag har blivit lite besatt av masterchef usa, så jag kollade på några avsnitt. sen blev det panik in i duschen när jag upptäckte att becka var 5 min bort och vi som skulle ner en vända på stan.
vi mötte upp malin på h&m, sen gick vi igenom nästan varje butik. handlade julklappar, lite nödvändiga grejer till hemmet. hittade även ett par fina pilgrimsörhängen till mormor hon ska få på lördag när hon fyller år.
efter några timmar? så sa vi hej då till becca.... jag o malin gick till tratten och åt mat. jag var ashungrig. kunde inte hålla mig från cheesecaken som vanligt :)
sen kom kim och hämtade oss, vi skjutsade hem malin. åkte och handlade, nu är vi hemma och ska krypa ner i sängen och kolla på en film.

imorgon är det jobb som gälller!

hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0