30 dec

vet ni vad jag har gjort idag? gissa 3 ggr. nej inte så svårt va? STÄDAT! nu undrar ni säkert va fan finns det kvar att städa. fråga mig inte, för jag vet inte. det bara blir så att dammsugaren åker fram.
jag o kim tog iaf en lååååååång härlig sovmorgon. vi låg o pratade om livet, och om de nya livet. sen kollade vi på film.
sen så började de klia i benen, så vi åkte och slängde skräp, kartonger och allt annat jag har samlat på mig. sen åkte vi hem till mina föräldrar... käkade lite och satt på en tvätt.
sen åkte kim iväg med jonn för att handla nyårs mat. undrar vad det blir, jag röstade på hummer =) jag fick iaf inte följa med för att då skulle det tydligen ta så lång tid. vadå? som om jag skulle gå runt och kolla på annat på ica maxi ;)
neej...jag har istället bäddat rent här hemma, duschat mig själv ren och diskat.

nu kan helgen börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0