29 dec

det var längesedan jag beställde kläder från nätet nu. nelly och jag var bästa vänner där ett tag. nya klänningar varje helg. men det förhållandet försvann när min figur försvann. tills idag. jag kunde inte hålla mig, köpte 2 tunikor som jag bara var tvungen att ha! vill ha dem när vi åker till grekland i april. tunikor är bra. man behöver inte vara smal för att bära upp dem snyggt.

idag är det jag o sängen. hade en förjävlig natt. vaknade hela tiden pga av värk. alvedon hjälpte INTE! tänke bada, men min kropp orkade inte. ska det verkligen vara såhär? hatar att bara ligga vaken och stirra in i väggen samtidigt som man tror att hela livmodern ska explodera. (och jag som inte ens har fått RIKTIGA värkar) jag är rädd för att jag inte kommer att klara det här!

första gången i mitt liv som jag inte bryr mig om nyår heller.
eller jag bryr mig om vännerna vi ska tillbringa nyår med (ta inte detta fel... men nyår känns lite litet i år=), men denna hysteri som jag har haft varje år. klädsel, dryck, mat, sthlm, klubb, destination... ja allt det där.
förra nyåret var planerat in i minsta detalj, och det var också de bästa nyåret någonsin.... bodde på hotell på stureplan, middag på cirkus, show, ännu mer champagne på cirkus, raketer vid svampen, förfest på rummet, whiteroom, efterfest och världens bästa frukost och skvaller.
men nu... nyår finns inte i tankarna. det enda jag tänker på är att ta mig igenom de här få dagarna som är kvar för jag läääängtar så oroligt mycket efter dig där inne!!! hur ser du ut? hur lång är du? hur mycket väger du? vad ska du heta? OCH framförallt är du en son eller dotter? åå allt är så spännande och jag vill bara att du ska ut...ut...uuuuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0