lördag

hej, första arbetsdagen igår gick bra. känns faktiskt bra att vara tillbaka i vardagen.
efter jobbet åkte vi ut till ki och hade kräftafton med jonn, sandra, isabel, danne, sarah, daniel, martin, patrik och malin. det var kul att träffa alla igen och snacka av sig. o så gott det var med kräftor! 20 st tryckte jag i mig, med aioli, bröd, ost.
idag har jag jobbat, faktiskt full rulle hela dagen och det är ju kul! efter jobbet hämtade jag upp kim vid garaget och sen begav vi oss till nykvarn. vi la oss i ute-bubblet och myste lite. kim med en öl och jag med en kamera och nya gravid-ameila.
jonas håller på att förbereda middagen som blir TACOS. mummmmms!
ska bara ta det lugnt ikväll, imorgon får vi fin-besök. emilia, ali, zakie, maria o pappa kommer hit. äntligen får jag hålla om o pussa på zakie!!!
hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0