nervös

ja. ikväll får vi då veta. vilket lag stannar i elitserien. ssk eller modo... jag är redan super nervös.


igår kväll hade jag o cecilia myskväll. vi lagade mat, drack rödvin och snackade. spelade massa olika sällskapsspel i skenet av 100 stearinljus. riktigt bra kväll, kom inte i säng förrän halv 2-2.
cecilia har varit min bästa vän sedan jag flyttade till tälje... och vi har gjort så mycket tillsammans. för att inte tala om alla resor vi har gjort! vi har liksom sett världen tillsammans. alla kalymnos trippar varje sommar. sååå sjukt att vi bara var 15 år första gången vi åkte och nu är vi vänner med halva ön. har träffat några av mina närmaste vänner där nere...

nä nu ska jag åka ut till nykvarn igen. jag har flängt som en jävel idag, och nu är jag trött.






Kommentarer
Postat av: s.o

Har du och ruben gjort slut?

2011-04-12 @ 19:36:29
Postat av: Silly

Tack Emelie =), ska börja läsa din blogg lite bättre igen nu!

2011-04-26 @ 11:02:55
URL: http://sillybill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0