min lediga fredag

åh vilken dag! så skön, bra väder och humöret på topp!
vaknade vid 10 tiden, åt frukost och läste LT väldigt noga... sådär man bara hinner göra på en ledig morgon. sen åkte jag iväg till Järna och la mig på massagebordet 1 h. det var så skönt så jag somnade till.
efter behandlingen med brynen så åkte jag och fixa lite grejer på ljusexperten i södertälje. la in en tvätt i brunnsäng, sen hem och färgade utväxten.
vid 16 tiden blev det HM i skärholmen och 3 klänningar rikare. systemet också, rosé, bubbel, breezers, lite olika nya rödvinare som ska testas...



kl19 var det middag på lemoni. jag tog som vanligt grillad hallomi ost till förrätt, och ouzoflamberad oxfilé med råstektpotatis till varmrätt och chokladtårta med vanlijglass o jordgubbar till efterrätt. JA jag slog på stort. det bästa jag vet är en god köttbit och rött vin! åå vad man känner att man lever då.

kl 23,30 var det dags för Scream 4 på Heron. Den var väldigt speciell... den var liksom lite ironisk. skum, men helt ok. segt att komma hem halv 2 bara. det blev sängen direkt eftersom jag jobbar idag!

min dag kunde inte bli bättre!
och jag hoppas den här dagen kommer bli minst lika GRYM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0