hej hopp

fasen va skönt att det redan är torsdag! den här veckan har varit härlig, fint väder, inte så stressigt på jobbet. + att jag har blivit bjuden på middag 2 ggr..

jag var lite nere i helgen pga av ssk´s usla match. men va fan... det är bara att bita hop.
vad hände i helgen då? joooo i lördags så jobbade jag, sen blev det middag ute i nykvarn hos brorsan. vi firade honom lite eftersom han fyllde 41 år när de var i paris. det blev oxiflé. åååå vad jag hade längtat! vi satt och snackade om allt möjligt, jag bakade en cheesecake till efterrätt.
jag fixade till mig lite och vid 22 tiden åkte jag in mot tälje igen. martin och linda hade som vanligt ordnat förfest. så jag tog med mig min ronar och mina breezers och joinade dem.
hade som vanligt urkul med spel, dans och vette fan vad som hände. vid 00.30 tog vi taxi till berget. det var inte fullt direkt, men vi hade kul iaf!

i söndags var jag död. lyckades ta mig till gabos med kim och martin. vi satt ute i solen en bra stund och bara njöt. resten av dagen spenderade jag i tvsoffan.
på kvällen fick jag städmani och städade hela lägenheten på 2 h. jag var helt uppe i varv. haha men så himlans skönt att få det gjort och vakna i en fräsh lägenhet på måndagsmorgonen.

igår så blev ju utbjuden på bowling/pizza hut kväll av marcus på lampgustaf. hade supertrevligt, vi spelade 4 serier, det blev 2-2. lite besvilken förstås eftersom jag ville klå honom. men aja, då blir det en repris nästan gång han slaggar på hotell i tälje.

Nu är det jobb som gäller fram till kl 18, ska förbi slagastaglass och hämta milkshakes så vi kan ha till eftermiddagsfikat här på jobbet.  sen börjar helgen! imorgon är jag ledig, då ska jag till järna. jag ska fixa ögonbrynen och så har jag unnat mig en massage. fettskönt JAAAA! sen blir det lite tvätt och annat trist.
jag uppdaterar imorgon...

OM EN VECKA ÄR JAG I ÅRE FY FAAAAAN VA KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0