hallå jaaaa

det är torsdaaag!

ssk vann igår. det var skönt. jag köpte en ssk mössa...och en halsduk jag ska ha på mig i åre. jag blev retade för mina inköp, men jag är nöjd som fan. å så var det -50% på allt dessutom!

efter matchen blev det donken. vi åt tills vi inte kunde hålla ögonen öppna. somnade i en hög i soffan framför tvn. det var riktigt mysigt i villan. inte varje dag man ligger som en prinsessa i en carpe diem säng.
som vanligt hade jag stora problem att ta mig ur sängen i morse, det blev en snabbdusch. släppte in och ut katterna och stressfrukost.

ja...nu är det inte många timmar kvar, ska fort hem och börja med middagen. hörs sen.



update från kalymnos.


det grävs och byggs för fulla muggar


wilma solar


och solar...


octopus lunch med de obligatoriska dryckerna retzina och ouzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0