sköna söndag

ja, jag ligger i soffan och kollar på den gångna veckans idolavsnitt. jag har även klämt i mig en kebabrulle, pommes o 2 zero. sjukt gott...precis vad jag behövde. igår va jag på olearys. käkade, drack o träffa på massa folk. mycket trevligt.

jag har kollat på gamla greklandsbilder...och nya. jag saknar kalymnos så himla mycket. jag längtar efter mitt rum och min säng. min tv och alla mina serie-boxar. jag saknar grekmaten också. o mammas mat. ooo lilla wilma som blivit tjock. hon väger 7½kg. så mycket har hon aldrig vägt. hon får banta lite innan de åker hem i oktober. då få hon väga max 6 tror jag. men sådan matte sådan hund. jag gick upp 6 och hon 1½.

idag blir det bara mys, ska hyra några rullar, mörklägga rummet och bara ta det lugnt. det skulle sitta fint med en sushi men jag ha redan käkat det 2 ggr den här veckan...men det är ju såååå gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0