TV

vilken underbar tv-kväll det har varit ikväll. först idol, sen blev det lite skånefruar och avslutade med töntarna av tylösand... jag kom på mig själv sitta o flina genom hela avsnittet. hahah man kan inte göra så mycket annat. jag väntar spänt på nästa avsnitt.


på tal om annat känner jag mig lite stressad över alla födelsedagar den här månaden och i okt. alla fyller verkligen år nu. tror jag har 10 viktiga personer på min lista. ojoj hur ska pengarna räcka till... jag blir alltid så nåjig och vill köpa något riktigt bra... och KUL såklart. becky och cecilia är avklarade. de var lättast. för de gillar de jag gillar... gåvan går i festens tecken iaf ;) nina är checkad... så nu har jag det klurigt med syskonbarn, bla emilia. vad ska jag ge henne... fan hon fick ju nyss världen bästa händelse, en liten tripp och pratstund med mikael persbrandt, alltså om de hände mig skulle jag fan dö. jag är kär i honom. och pablo roberto. och bagarn som kom från gotland och bodde i en segelbåt i tälje och var med i kvällens avsnitt av idol.

nu ska jag kolla på animalplanet och somna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0