söndag o måndag

åkte och lämnade maria, sen blev det lunch på hebbevillan. oxfilépasta. mm goaste jag har ätit på lääänge. satt utomhus, de var lite kyligt men vi fick filtar. då blev det mys.
efter maten åkte vi och hyrde 3 filmer (som vanligt) jag har sett så många bra filmer nu den senaste tiden. shutter island och vägen är SJUKT bra! 
jag kom i säng tidigt och somnade innan 23.00! helt otroligt, tror inte jag har somnat innan 01 på ett år!

idag har jag jobbat. beställt lampor som ska vara med i nästa utskick som kommer i brevlådan den 20/9... (förhoppningsvis), ätit sushi till lunch... efter jobbet åkte jag o handlade sen raka vägen hem. lagade pastagratäng, men färsk tomat-pasta, mozzarella, rökt skinka och tomatsås.

lagom till biggest loser öppnade jag en chipspåse- havssalt gräddfil. jag tycker att biggest loser är ett jättebra program. amerikanska är lysande. hoppas svenska inte blir sådär fjompigt som vissa svenska versioner blir.
kl 21.30 var det elfte timmen på svt2. hahah också jäääkligt bra. jag garvade hela tiden. i love peter settman.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0