OooooOOOookej

jag ska börja med att säga att jag är rosenröd om kinderna. ni vet när man är salongsberusad och varm på en och samma gång. det är ganska kul att vara det på en tisdagskväll.

det hela började med att ce-sam inte har tv10 heter det så? kanal 10? ehhh.. ja. så jag, ruben o anders bestämde oss för att gå till olearys och se på sverige matchen. så jäkla bra tänkte jag för jag var så jäkla sugen på deras dijonsenap -fläskfilé- eller biff kanske? pasta. vi kom dit 20 min innan avspark och det fanns inte ett bord ledigt. men gabbe fixade och trixade så vi fick ett, längst in i lokalen, högst upp. jag hade klätt mig lite höstligt och det fick jag ångra bittert. det var fan bastu där. + att vi blev ännu fler vid bordet och fick trycka ihop oss. det slutade med att jag fick ta av mig till underklänning. ja en sådan klänning som inte är meningen att man ska se,så satt jag i och kollade på fotboll och drack rödvin. eftersom de var så mycket folk så fanns inte deras ord.meny. men det fixade sig också så jag fick en god fläskfilépasta med rödlök och massa go sås. mumma..mumsfillibabba.
jag åt tills skärpet flög upp. sen svettades jag så att jag drack ännu mer vin... näeeeee..
nu är jag hemma. och vet ni vad jag ska göra?
kolla på en andra världskriget film. jag är tokig i böcker o filmer om worldwar 2.

igår kollade jag på en doku på animalplanet. det handlade om ett pojkgäng typ 18 års åldern tror jag, som bodde i australien. de hade precis slutat skolan och fått jullov. alla hade växt upp på havet, surfat, åkt vatten skidor ja allt sånt. så en natt drömde ena killens (nicks) pappa att hans son skulle bli attackerad av en vithaj. han slåg med årorna så mycket han kunde men han kunde inte rädda sin son. några månader efter att pappans dröm var grabbgänget ute på havet och åkte vattenskidor... så hände de... Nick som hoppade i vattnet från båten, och bara nån sekund efter tog vithajen honom. bara drog ner honom och vattnet blev helt rött, vännerna slog med årorna från båten men det hjälpte inte. nick dödades. och hans bästa vänner såg på. costguard hittade hans kroppsdelar...eller det vara inga delar bara kött.. polis o co ville döda hajen men nicks föräldrar sa nej.
så jävla hemskt, men det som är konstigast/bäst/jag vet inte vad är att Nicks gula badshorts spolades upp på land några dagar efter. helt oförstörda...som om hajen inte rört dem. och i ena fickan hittade man nicks nycklar med en nyckelring föreställandes en vithaj. JAG RÖS ÖVER HELA KROPPEN!

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0