ledig i morgon

shit va skönt... jag ska sova riktigt länge. ruben frågade om jag ville gå upp tidigt och gå ut och powerwalka. jag tackade bestämt nej. jag behöver inte sånt just nu. efter bion åt jag en magnum brownie mcflurry på donken. aaaaaa den satt som den skulle, nu är jag mätt och belåten och ska gå till sängs. ska kolla på kvällens idolavsnitt eftersom jag missade det tidigare ikväll.

ja... vad ska jag göra i morgon då? tvätta lite... sen kanske det blir skärholmen eller nån annan galleria. inte för att jag har så mycket cash kvar... men man kan ju få kolla runt lite. egentligen vill jag till grönalund. men de blir nog lite svårt... och så skulle nog hoffmaestro tro att jag var värsta stalkern...hhahaha

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0