in jönköping

fasen vad fort det gick att köra hit, eller jag o nina hade 1000 saker att prata om så det var kanske därför tiden bara flög iväg. vi har inte varit ensamma sedan jag kom hem från greece. det är skönt att kunna berätta allt...och fråga om råd.
ja jag behöver kanske lite råd just nu, jag tänker så det knakar. nä, jag vill nog ha de som jag har det. det är bäst så.

jag har mycket att planera inför vintern. jobb såklart. tjäna ihop en hacka och dra till thailand. va med resväskan. jag ska shoppa. jag ska även shoppa nästa vecka. sthlm, utnyttja mina NK poäng.

ja, men nu ska jag sova. 1395;. betalade jag (eller okej firmakortet). ganska dyrt för de har inte tv3. känner mig ensam utan 2½ men. nina sover. jag måste också. NU! klockan ringer 06.

jag ska inte dricka alkohol till middagen med övriga ljusexperter, i morgon kväll. NEJNEJ jag ska må prima på torsdagsmorgonen. SÅ DET SÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0