goodnight

vart tog den här torsdagen vägen? jag blev väckt kl 09.30. blev påmind att jag hade glömt att betala p-avgit, så det var bara å pallra sig ner (jag sov fortfarande i hissen) och betala. väl nere på gatan så bestämde jag mig för att dra till brunnsäng och lägga in en tvätt. sen åkte jag tillbaka till täppis och la mig igen. kollade på film och serier hela dagen.
sen åkte jag och handlade mat och så blev det bolaget. provade lite nya viner de hade fått in. testade ett vitt ikväll till middagen. gott och lättdrucket satt perfekt till biffpastan som innehöll saffran/tomat, lök, vitlök, vittvin och grädde..och lövbiff såklart.
efter idol blev det film, Centurion. fasen va den var blodig, är inte van att de visar allt sådär...den var spännande, och lite rolig emellan åt. på ett konstigt sätt. betyg 3/5.

nu är det first blood. raaaambo på 4:an. sovdax!

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0