en ledig tisdag

jag är aldrig ledig tisdagar, därför känns det som torsdag idag. men aja... kul med lite omväxling.

jag tog en skön sovmorgon. åt kebabpizza till frulle, bara softade här hemma. sen åkte jag till brunnsäng och la in en tvätt. gick till friskis och gymmade 45 min. kände att jag inte pallade mer eftersom jag har varit förkyld i en vecka... hade lite svårt att andas sista kvarten haha.
sen så åkte jag hem till täppis och gjorde mig klar för dagen. åkte och hämtade becky, sen begav vi oss till stan. jag köpte lite smått och gott. bla en sportbh. en lila.

sedan så köpte jag massa shampo/balsam/inpackningar/hårspray å annat från tresemme.

nu idol!
ska kolla på en film också. den ska jag berätta om imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0