check

träningskort på friskis check. jag tog tag i mig själv idag. äntligen. svullot ska börja träna. jag började med 1 h på gymmet. det var inte riktigt min grej, passen däremot tycker jag är en fröjd. ska gå på ett imorgon kl 16 efter jobbet. fan va det här känns bra. det är tungt att gå omkring med 6 kg övervikt. visst det var lite kul att prova på att ha bröst, men nu ska de bort! jag vill ner till min vanliga 75c. och det ska bli kul att kunna använda några av mina 126 klänningar igen.
hoppas friskis hjälper mig nu!



igår ikväll...eller natt såg vi robin hood med russell crowe och cate blanchett. den filmen handlade om hur robin hood, just blev robin hood. the begining... den var faktiskt jäkligt bra och spännande. betyg 3 av 5 E.N

nä nu ska jag sola, sen blir det en dusch och sedan ska jag hitta på nått skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0