19 sep!!! SÅÅÅÅ GLAAAD

fy fan va skönt! Reinfeldt styr vårat land i 4 år till! min eftermiddag har varit helt sjuk. jag o rebecca har lyckats med allt man inte ska lyckas med. vi är usla. men vi har skrattat så vi inte ens vet vart vi ska ta vägen.
när vi ÄNTLIGEN kom hem till täppis, slog vi oss ner framför tvn med kladdkaka o saft,  men efter 30 min fick vi ryck och drog ner till olerays där de var moderatfest. champagne och södertäljes moderatkantidater var där. vi följde valet med spänning.
jag är väldigt nöjd, förutom att sd fick så många %.

nu ska jag gå och lägga mig. jag ska försöka vara på gymmet 07.00. får se om jag lyckas. min glädje kommer kanske att få upp mig!!!

jag är så stolt över sverige och att de vill ge alliansen en chans till!

30% !!!! <3



tummen upp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0