måndag - check

idag... på eftermiddagen så började vårat system att fungera igen. kunderna kunde äntligen betala med kort. känns bra att de värsta är över nu. men jag o pappa ska åka tidigare imorgon för att checka, så att allt fungerar som de ska.
annars har det varit en ganska förvirrande dag. bytt kassa hela tiden, fungerar den ..eller jaha kassa 2 fungerar, men rör den inte nu för att fdt har tagit över osv. men det gick ju som sagt bra tillslut.

efter jobbet åkte jag o hämtade wilma. o hittade parkering direkt, o precis när jag hoppade ur bilen kom emma, charlie o eddie förbi springande med en hylla. de ni!
sen blev det en god middag med riktig potatismos. jag älskar riktig potatismos.

snart blir det film och sängen. skööönt jag längtar efter lite sömn.

imorgon är det jobb och sen SVERIGE HOLLAND!!! ska ha en fotbollskväll med cilla. chips, dipp, popcorn och zero är ett måste!


jag o cilla kalymnos 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0