just det lördagen

det blev inget sthlm för mig i går. pga av händelsen med emilia pallade inte maria att ha någon födelsedagsfest, hon ville bara vara med familjen och det förstår jag när något så hemskt händer. men jag ska fira maria en annan dag, jag har fixat en ganska bra present till henne...

efter jobbet åkte jag hem till brunnsäng och va med mamma, pappa o wilma. gud va jag har saknat dem! vi åt middag och pratade. sedan åkte jag hem till täppis och gjorde mig klar. min vapendragare becca kom, vi spelade yatzy och förfestade (fast hon var nykter), sen åkte vi till flamman, och avslutade på olearys. jag blev kadäng. becca skjutsade hem mig, jag kom iaf inte till min dörr, jag plingande på grannen som hade efterfest, så där hamnade jag. haha otippat.
jag vaknade 14.30 idag. mådde inte som en människa ska må.

jag har saknat dig alfred, du och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0