hejhejhallååå

jag hade en otroligt mysig kväll igår med nina. kl 17 satt vi oss på la cantina och åt middag och drack gott rött vin. jag tog pepparstek med cognacsdoftande (ja det stod så i menyn) pepparsås, sauterade grönsaker och potaisgratäng. åå maten bara smälte i munnen.
efter det begav vi oss till globen, vi gick till baren och drack lite vin innan föreställningen.
mamma mia var mycket bättre irl, så sjukt bra sångare/sångerskor. man blev helt rörd. nina är ju världens känsligaste person så det var lite lätt att hålla tårana borta när hon satt hon snyftade.
kl 23 var vi hemma igen, jag gick o la mig o vilade, men somnade och vaknade upp med smink och hela köret kl 03.
jag ska också gratta södertäljes bästa lag. ssk vann över färjestad borta med 4-1! helt otroligt! sen så gick syrianska upp i allsvenskan... förstå vilket praty det måste ha varit i geneta i natt... men jag har ju noll koll på syrianska så jag säger kort och gott bara grattis. hoppas de lyckas stanna kvar där.

idag har jag tagit det lugnt, kollat på tv, film och lagat mat. lasagne. mycket gott. jag kollade också på reprisen av så mycket bättre. i like it! så skönt gäng asså!!!
ikväll blir det bio på heron... tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0