det här ska vi fira

jag är så jävla glad. mitt popcorn är borta...måste ha försvunnit i natt =) åå jag känner mig så fri. nu gäller det bara att försöka hålla sig borta från popcornskålen. ifs ganska enklet eftersom jag nästan bara äter popcorn med cecilia.
ja, cecilia ja. hon lämnade sverige i onsdags. nästa jobb som gäller är hua hin thailand. jag har redan siktat in mig på att åka dit i slutet av jan eller efter belysningsmässan i feb. jag längtar som fan!!!
hoppas hon bor på ett flott hotell som jag också får plats på ;)

idag är det tordag, jag ska snart pallra mig upp ur sängen. gå en powerwalk med wilmis till brunnsäng. sen ska jag tvätta...tvätta och tvätta. KUUUUL! men det gör ingenting för popcornet är BORTA!!!

ska förbi ljuspunkten och lämna ninas födelsedagspresent. vi (nina o jag) ska på mamma mia på lördag i globen. det blir en helkväll med middag och mys. länge sedan de bara var vi 2. så det kommer bli mycket tjejsnack.

senare ikväll ska jag o mamma till ica supermarket i weda som öppnar ikväll. fan vad jag har saknat min favorit mataffär.
kl 19 är det hockey. ssk-aik. södertälje måste vinna!!!

NÄÄÄÄÄ nu måste jag sätta igång, mycket o göra!



hahha jag o becky är helt craaaazy på dansgolvet... ta mig tillbaka, what a night!


Kommentarer
Postat av: Becky

HAHAHAHAHAHA ICA-praktikanterna på dansgolvet, love it!

2010-10-22 @ 17:40:12
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0