bad

den här veckan går inte ens att beskriva. jag är så trött, och slut i huvudet och i kroppen.
jag grät 2 ggr idag. ja på jobbet. jag vet inte varför...alla känslor bara svämmade över. jag försökte prata vett med securitas.  misslyckades. kassan kom inte igång...och jag kände bara hur hopplöst allt skulle bli inför helgen. så när samtalet från mamma å pappa kom så brast det. de sa att de kunde flyga från kalymnos idag pga av vädret. (blåste för mkt) och de visste inte när de skulle komma hem. tårarna bara rann ner för kinderna... jag kände bara näää jag orkar inte mer. jag hade ställt in mig på att pappa skulle komma hem! och ta tag i allt som jag inte har lyckats med.
det är så sjukt påfrestande att känna sig otillräcklig. eller ja...att man inte klarar av det. jag har haft svårt att sova i 4 nätter..eller jag har inte sovit, jag tänkar HELA tiden. jävla hjärna, som aldrig kan släppa taget om jobbet.
andra gången jag grät var i bilen hem, allt bara försvann...ångesten. en kassa blev lagad ca 1 h innan stängning. vi kan ta emot kort och få ut riktiga kvitton. tänk va glad man kan bli över en sådan sak som man tar förgivet. mamma, pappa å wilma fick tag på nya biljetter så de kommer hem imorgon förmiddag. ibland är det skönt att få gråta ut, att bara känna hur allt man byggt upp försvinner och man får ny styrka.

jag måste ha varit en vacker syn på jobbet iaf, lite röd-gråt flammig i ansiktet, sminket hade runnit bort, röda ögon och JÄTTE stora läppar som bara dunkade. fy fan säger jag bara..

när jag kom hem så spolade jag upp ett varmt bad. (faktiskt de första badet någonsin på täppgatan) jag tände massa doftljus, spelade beyoncés bästa lugna låtar, skrubbade och peelade kroppen, la ansiktsmask, drack lite vitt vin och bara låg och tog igen krafterna. det var sååå skönt.
nu har jag brunutansolat mig och kollat på idol. olle är fuckin amazing. i love u!

nästa projekt är att måla naglarna. och packa lite, imorgon efter jobbet bär det av till sthlm. men ska hem emellan och göra mig festklar!

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0