onsdag

eftersom min kamera har gömt sig så suger bloggen utan bilder.

men idag har jag iaf jobbat. jag har också provsuttit nya bmw x6 an. min favorit färg också för den delen. vit. åå vit som snön. den var så vacker.

efter jobbet blev det raka vägen hem till täppis där kvällens möte höll till. som gick bra. nu ska vi skicka in pappren för lån.

sen fick jag ryck och julpyntade hela lägenheten. hade med mig massa nytt från jobbet. i år fick det bli detta:

köket


månglans (fast min är i vit-metall) ljusstake från startrading med små LED lampor längst ut i spetsarna. ganska kallt ljus (jag är inte ett stort fan av mjukt/varmt ljus)

brevid den fick en krans plats, också med LED i samma färg. hittade ingen bild på hemsidan, men den ser ungefär ut såhär. fast inte lika mycket pärlor och krafs.



i hallen har jag redan en året-runt kvist med små microlampor i, sen fick skogstorp från markslöjd stå på hallbordet vid spegeln. den har också en LED lampa, som ändrar färg.


i sovrummet fick 2 sensy stjärnor på fot, flytta in. vita från startrading, men varsin kallvit-LED lampa i.


vardagsrummet fick ha kvar Aros ljusstake från markslöjd, den har utgått ur sortimentet och jag har ingen bild på den, men den är hög och smal, passar perfekt på tvbordet.
i fönstret står Elflugan Grande från SMAK design. den är vit med dimmer. helt klart min favorit!



ute på balkongen fryser en stjärna från konstsmide. också den i LED, i slutet av veckan ska jag få upp en slinga kring balkongräcket också... funderar på en rosa :P




NU blir det en glögg framför tvn. jag är skitnöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0