fullt upp

aaahhh har nyss vaknat. ska slänga på mig kläder och åka ner till ljuspunkten och hämta tilde, sen ska vi till brunnsäng och fixa lite. efter det drar vi till skärholmen eller stan, tilde ska nämligen ta hål i öronen. jag ska vara med som stöd, hon är lite rädd. vi ska kolla lite i affärer och mysa lite, ha en tjejdag helt enkelt. det är vad tilde har önskat sig. en tjejdag med faster <3

sen blir det middag hos pärona, syrran kommer också. ikväll blir det party. buzz o snack.

igår lånade jag o pappa nya bmw x5. den nya modellen är så jääääääkla snygg, och man satt som en prinsessa. så himla skön, fan.. du är det klippt. jag är så kär i den bilen. haha ska försöka sno med mig den när jag ska hämta syrran vid östertälje. drömbil föfan.

va på bio på heron igår också.  due date. fantastisk. awesome. galen. min humor. sjuk. den får 4½ räka. fast baksmällan slog en aning högre. men vissa scener asså... hahahahha

nu ska jag dra iväg!
byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0