en kväll i nyken

hej hopp, idag är det tisdag. jag har jobbat på som vanligt. beställt allt till DR numero 6.
efter jobbet åkte jag hem till kära familjen lindström. jag, lucas o tilde har busat runt och spelat hänga gubbe. och såklart kollat på hockey. dif-ssk. just nu står det 2-1. men det är mest jonas o ruben som följer matchen. vi har även ätit sushi. mumsfillebabba. med extra mycket soya.
just nu står tilde här vid mig och spelar tvärflöjt. jätteduktig!!! hahah jag har aldrig förstått mig på det där med tvärflöjt, det verkar svårt och krångligt.
igår kollade jag på en rysare som faktiskt var bra. kanske ingen höjdare ett kolla ensam, men fasen, jag gillade den. eden lake hette den... tror jag.
filmen får 4 räka av 5 möjliga.

nä nu ska jag kolla lite match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0