sämst

hej. jag vet att jag har varit kass med min uppdatering. men mycket har hänt. lördagen var sjuk. jag måste berätta allt i detalj sedan. men jag kan nämna svit på sheraton hotell, champagne i överflöd, limousine till lady gaga i globen. party all night long på hells kitchen och sturekompaniet.

på söndagen hade jag mys.

i måndags jobbade jag, sen bjöd markslöjd ut oss från jobbet på en helkväll på håpes. där blev det middag o goda drinkar.
jag var rätt sliten igår, så jag la mig ganska tidigt.

ikväll blir det fest. vad annars? det är ju ledigt i morgon. jag har handlat en ny klänning från bikbok. en puderrosa dröm. jättesöt. får se om den åker på ikväll, bubbel rose är också inhandlat o ligger på kylning.

hörs när jag har tid och då ska jag berätta ALLT om min galna helg!


här är klänningen, tror att jag skippar skärpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0