my day

efter tvfixandet så åkte jag till ellbe och handlade en smoothie gjord på havre, jordgubbar och skogsbär. o så köpte jag varsin sommarbakelse med jordgubbar till sofi, jocke och praktikant jennika.
värmeslag på jobbet. sjukt hett.

efter jobbet åkte jag till brunnsäng. la in en tvätt och sedan begav jag mig ut på en löprunda.
gå 2 min, spring 7, vänd och gör samma sak tillbaka. jag fattar inte hur jag kan bli så död efter 14 min löpning? kan någon förklara det här för mig? i uppförsbacken från weda till cecilias hus höll jag bokstalvligt på att stupa.
väl tillbaka i villan rann svetten som aldrig förr... härlig info va?
nu sitter jag och softar framför datan och har käkat en halv honungsmelon. gott, men inte i närheten av alla underbara middagar jag har fått i nykvarn de senaste kvällarna. aaa hungrig!

jepp, nu ha jag bara en tvätt kvar, sen blir det raka vägen hem till tv:n. i morgon är jag ledig, men känns som jag har 100 saker att ta itu med innan helgen börjar på riktigt. hämta färdig torkad tvätt, städa hela lägenheten och byta sängkläder, åka till nykvarn och ta en simtur (imorgon har jag en ledig dag från träningsprogrammet), sen ska jag möta upp jocke i strängnäs för att leverera lampor som en kund ska ha (MÅSTE HA), kl 17.01 kommer sanna med tåget.
SEN blir det väl ica maxi där vi ska handla allt vi behöver till helgen... systemet är också ett måste.
efter detta kan helgen börja. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0